Klacht: Artikel niet ontvangen

op 06 september 2018 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik had een bestelling geplaatst en nooit ontvangen, dit bij zalando gemeld direct !
Ook na 2 weken bij de buren gevraagd, het bleek brievenbus post te zijn. In die zelfde week kreeg ik ook een pakket van buren verkeerd geleverd. Heb Zalando dit laten weten dat post bezorger verkeerd afleverde en dit waarschrijnelijk ook bij mij is gebeurd. Onderzoek post nl blijven standpunt dan het pakket afgeleverd is, klopt maar niet in mijn brievenbus ! Zalando zegt dat ik de 95euro moet betalen als nog ! Mailen dat ze al vaker mij tegemoed gekomen zijn. Alle bestellingen zijn betaald op tijd, er gaat via partners veel mis en dan moet ik maar bellen waarom dit niet retour gaat . Ook zijn ze niet altijd vriendelijk meer en via de mail ook niet ! Ik ga niet betalen wat ik niet heb gehad ! Volgens de rechts winkel zijn hun verantwoordelijk voor de bezorging niet de consument
Dit is mijn klacht

Ik wil niet betalen wat ik apsoluut niet heb gekregen.
Als de post het bezorgt ergens anders dan kan iemand het vast houden. De bezorger laat weten dat het is bezorgd ! Klopt want mijn huis nummer staat erop . Dat is onzin natuurlijk . Zalando is hier verantwoordelijk voor !

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patty Poorter