Mijn Klacht:
Ik heb op 10 maart schoenen besteld voor mijn dochter ter waarde van € 90. Het pakket zou 14 maart bezorgd worden door DPD bij een ophaalpunt. Ik wacht nog steeds op de artikelen. Ik heb via de mail meerdere keren contact opgenomen met JD. Mijn mail werd op 15 april beantwoordt door een medewerker genaamd Filiz ( zie onderstaande tekst).
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met JD Sports Klantenservice voor u bestelling .
Het spijt me voor de situatie.
Het is geleverd bij een ophaalpunt doordat we het niet kunnen zien welk het is.
Hebben we vandaag contact opgenomen met DPD om een update en uitleg te vragen over deze kwestie.
Houd er rekening mee dat we zullen moeten wachten op een antwoord van DPD. We hebben niet een bepaalde responstijd . Zodra we een antwoord ontvangen, zullen we contact met u opnemen via e-mail.
Dit kreeg ik als antwoord op 15 april. Het is vandaag 3 mei, en ik wacht nog steeds op antwoord.
Ik heb op 2 mei weer een bericht gestuurd en kreeg een reactie door Betul, dat ik via een andere mail ( [email protected]) contact moet opnemen. Ik heb de mail doorgestuurd en wacht nu op een antwoord.
Ik heb besteld via Klarna en heb daar ook een klacht ingediend. Mijn verzoek is afgewezen want JD geeft aan dat het product geleverd en dat ik het moet gaan ophalen. Klarna verwacht nu wel dat het bedrag betaald wordt.
Gewenste Oplossing:
Ik heb ik mijn bestelde artikelen of dat mijn bestelling geannuleerd wordt!
