Klacht: Artikel niet geleverd na betaling

op 27 april 2017 over DefShop.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Heren, bij deze nogmaals het verzoek om de bezorging van de bestelde schoenen nu MET SPOED in orde te maken.

Ik heb nu diverse keren contact gehad met DHL en met jullie, de bestelling is geplaatst op 5! april we zijn nu ruim 3 weken verder en ik heb nog steeds niks in huis en de track en trace van DHL zwijgt ook in alle talen.

Ik verwacht uiterlijk binnen 48 uur een reactie en/of een nieuwe levering van mijn bestelde schoenen anders ga ik dit probleem ook melden bij mijn bank en aan mijn rechts persoon.

Jullie kunnen zoals diverse malen vermeld DUIDELIJK zien dat de schoenen NIET zijn afgeleverd op het bij jullie bekende adres,

Ik hoop dat jullie het niet zover laten komen, ik ben al jaren een trouwe klant van Defshop, maar mijn geduld begint nu echt op te raken. Ik heb ruim 70 euro betaald voor deze schoenen die nota bene een verjaardags cadeau zijn voor mijn gehandicapte kind.

Ik vind dit echt een enorme anti reclame, sorry.

Schoenen z.s.m leveren!!. ik ben al jaren een trouwe klant bij Defshop.nl maar er wordt een belachelijk beleid gehanteerd.
Het lijkt mij duidelijk voor iedereen dat ik de bezorging niet heb mogen ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door wesje27