Klacht: artikel geretourneerd, Zalando zegt dat ze de retourzending nooit ontving

op 12 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Bij Zalando kocht ik 3 paar schoenen, ik retourneerde 2 paar en meldde dit via de website van Zalando en verstuurde het pakket met de desbetreffende 2 paar schoenen. Kort daarna kreeg ik een email van Zalando, dat zij één paar schoenen van mij retour ontvangen hebben, en geen twee paar.
Zij beweren nu dat ik toch de \’verdwenen\’ schoenen moet betalen.
Klopt dit? Hoe zit dit juridisch? Ik kan alleen maar bewijzen dat ik een pakket geretourneerd heb, niet wat er in zat alhoewel ik wél kan bewijzen aan de hand van het recu\’tje van Bpost (ik woon in België) welk gewicht het pakket had dat ik effectief retourneerde. Dit geeft duidelijk aan dat het om meer dan één paar zomerschoenen moet gaan aangezien één paar zomerschoenen plus de verpakking nooit zoveel kan wegen.
Ik heb de 2 paar effectief teruggestuurd maar Zalando geeft niet thuis. Wat kan ik nu doen?

Ik wil dat Zalando mij het verdwenen paar schoenen niet langer aanrekent, ik heb ze beslist opgestuurd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lx