Klacht: Artikel geretourneerd

op 18 juli 2019 over DefShop.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket teruggestuurd naar Defshop, dit doe ik altijd zonder track trace nummer. Nu is het pakket nooit ontvangen door Defshop. Al 6x met hun klantenservice gepraat via Facebook want ze hebben geen emailadres, of ik kan het in ieder geval niet vinden. Het enige wat ze mij kunnen melden is dat ik het gewoon moet betalen. Ook geen enkele coulance regeling niks, alsof ik het spul hou en niet wil betalen. Heb al zo vaak besteld bij defshop maar als het zo moet dan was dit de laatste x!

Gewenste Oplossing:

Als er een regeling getroffen kan worden dat ik in ieder geval niet het volledige bedrag hoef te betalen, of dat ze het verhalen bij de pakketdienst of dergelijke. Ik ga geen geld betalen voor een artikel die ik niet behoud.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DefShop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DefShop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaron123