Klacht: Artikel geannuleerd geen reactie op mails/telefonisch onbereikbaar

op 06 september 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31-08-2016 een boek besteld met bestelnummer 1000736622 om deze binnen 1-3 werkdagen binnen te krijgen volgens de website, vervolgens een mail gekregen dat de leverdatum 10 september werd en dit was voor mij onacceptabel. Daarom heb ik om deze reden het artikel geannuleerd 01-09-2016 en het boek elders besteld.
Omdat ik geen reactie krijg op mijn mailcontact of per telefoon wil ik via deze weg graag dat jullie mijn geld terugstorten!

Gewenste Oplossing:

Geld terug + excuses

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 11 september 2016 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Matthijs van der Made