Klacht: Artikel defect geleverd fabricagefout

op 03 juni 2021 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Wij bestelden een paviljoen van Garden Impressions. Dat werd defect geleverd. Op één kant van het zeil zijn geen bevestigingen aangebracht waardoor het zeil niet aan de buizen kan vastgemaakt worden. Wij proberen telefonisch contact op te nemen maar krijgen enkel de robot Olly aan de lijn en slagen er niet in om een medewerker te spreken. Op onze mail krijgen we een standaard antwoord dat ze hopen om binnen de 4 werkdagen te kunnen antwoorden. Waarom moet dat zolang duren? Gaat duidelijk om een fabricagefout, paviljoen moet gewoon vervangen worden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 04 juni 2021 om 15:20 geantwoord

Telefonisch contact gezocht met Mevr Delannoy. De reden dat er 4 dagen antwoordtijd is, heeft te maken met de extreme drukte op de kampeermarkt. Met Mevr. telefonisch afgesproken dat ze aankomend weekend gebruik kan maken van het paviljoen indien dit gewenst wordt. Verder overeengekomen dat Obelink aanstaande week een nieuw doek gaat versturen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark0703