Klacht: Artikel bleek niet afgeprijsd

op 23 juli 2016 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Vandaag was in in de C&A te Veenendaal. Ik zag een broek voor mijn zoontje bij de afgeprijsde artikelen, er stond een rode sticker op, wat inhoud 60% korting.
eenmaal bij de kassa en na lang wachten want het was zaterdag kreeg ik te horen dat de broek verkeerd afgeprijsd was. Ik baalde want ik heb voor niets in de rij gestaan en het is een fout van het C&A personeel.

er zijn geen excuses gemaakt naar mij. Ook zei ze dat het niet aan het personeel lag maar aan het feit dat de broek afkomstig was vanuit de Wehkamp bv, dit klopt dus niet want ik zelf heb vaker besteld van Wehkamp en artikelen die je daar besteld gaan niet retour naar een C&A vestiging, dit zei ik ook, maar ik kreeg te horen dat het wel zo was.

Ik vond de leiding gevende echt niet aardig, het was echt een onvriendelijk mens die vond dat ik begrip moest hebben dat het artikel verkeerd afgeprijsd was. Ik vind juist dat zij begrip moet hebben voor het feit dat ik de broek uitgekozen heb en lang in de rij heb gestaan voor niets.
Dat de prijs niet klopt of dat het van Wehkamp komt is niet het probleem van de klant, hoef ik ook niet te weten.

de C&A Veenendaal kan dit echt niet maken bij klanten.

als ik vriendelijk behandeld zou zijn, met respect en dat er geen leugens verteld zouden worden, want het Wehkamp verhaal klopt gewoon niet.
Ik draag een hoofddoek maar ben niet dom!!

de broek had verkocht moeten worden aan mij met korting, zij hebben het verkeerd afgeprijsd, schuld ligt bij C&A.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Morhank