Klacht: Artikel besteld en betaald, maar niet ontvangen.

op 01 juni 2020 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 april een zadel besteld.
Inmiddels 29 mei en niets ontvangen.
Via de site is de bestelling niet meer zichtbaar en daardoor geen enkele mogelijkheid om met klantenservice in contact te komen.
Het lijkt er op dat prroduct en bestelling kwijt zijn.

Gewenste Oplossing:

Aks er cintavt wordt opgenomen over de lebertijd of over een terugbetaling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Holierook