Klacht: arrogante verkoper (verantwoordelijke) leenbakker merksem

op 12 januari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

beste, gisteren ging ik naar de leenbakker in Merksem. Daar is het namelijk uitverkoop gezien de nakende sluiting op 22 januari. we hebben onlangs een huis gekocht en was op zoek naar traptapijtjes. aangezien deze niet geprijsd stonden ging ik naar de kassa om de prijs te vragen. Deze bleken nog 46 euro te kosten , waren nota bene maar 15% afgeprijsd waar er in grote letters op de vitrine staat dat ALLES in de winkel 30% is afgeprijsd. Dit terzijde. Ik had ook een strandballon bij toen ik naar de kassa ging . Plots roepen ze om dat de aankopen beeïndigd dienden te worden omdat het sluitingstijd was. De omroep gebeurde om 17.45?? Toen de kassier me vertelde dat de traptapijtjes maar 15% afgeprijsd waren wilde ik ze uit beleefdheid gaan terugleggen en enkel de balon afrekenen. Op dat moment loopt er een zeer onbeschoft persoon naar me toe zet zijn benen wijd open en zijn armen en zegt: “mevrouw , omdraaien en naar buiten of naar de kassa !!!”. Ik zeg tegen hem dat ik de tapijtjes wil terugleggen en hij herhaalt: “dat hebben we nog gehoord, ik zei OMDRAAIEN !!! OK!!!. ik zeg hoho u kan dat ook op een beleefde manier vragen, u hoeft zich niet zo arrogant te gedragen. Er stond een 5-tal mensen aan de kassa die het zagen gebeuren en het zeker niet goedkeurden. Hij begon toen te brullen en zei : “luister hé, kben dat hier kotsbeu met jullie volk hé, jullie willen alles gratis kom maak dat je buiten komt , laat uw aankopen maar liggen en gaf me een duw !!!!! Ik zei hier laat ik het niet bij , ik stuur een klacht naar het hoofdkantoor van Leenbakker. Hij zei : DOET U DAT MAAR , hahaha mijn naam is KEVIN en mijn achternaam hahaha die is PRIVE. Ik was hier zo van aangedaan dat ik de ballon op een nabijgelegen zetel legde en buiten ben gegaan inderdaad dus ZONDER aankopen zoals meneer het vroeg / brulde.Nou dit zijn dus praktijken waar ik helemaal niet mee gediend ben , ik begrijp dat er met de uitverkoop wat meer chaos en klantenverloop is dan anders, maar om deze frustraties zonder geldige aanleiding op me uit te werken , nee sorry dit gaat er over. Mijn besluit staat vast ik zet geen voet meer binnen bij LEENBAKKER. Heb daar de voorbije maand (in andere filialen) nochtans heel veel gekocht voor mijn nieuwe woning (voor honderden euro’s aan lampen, gordijnen, enz.)jammer , ik vond hier over het algemeen wel mijn goesting. Ik wens wel als trouwe klant dat hier toch een duchtig woordje gevoerd wordt met betrokkene want dit is allesbehalve een klantvriendelijk gedrag.

wil dat deze persoon aangesproken wordt en dat hij me telefonisch opbelt om zijn excuses aan te bieden dit kan op het telefoonnummer 0498 29 24 18

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door wonderke