Klacht: Wegrijdende bus

Sjoukje1229 op 03 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus is bij de halte doorgereden terwijl er duidelijk werd aangegeven dat ik wilde instappen

Gewenste Oplossing:

Reiskosten vergoeding voor het ophalen met de auto

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 juni 2017 om 20:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sjoukje,

Uit jouw reactie begrijp ik dat er een bus is geweest die je voorbij is gereden bij een halte ondanks dat je hebt aangegeven dat je mee wilde met de bus. Ik begrijp goed dat je hier niet blij mee bent en vraagt of er een vergoeding tegenover staat.

Vergoedingen en compensaties behandelen wij niet via deze weg. Daarvoor dien je een verzoek in te dienen via ons contactformulier op de website.

Deze vind je hier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm?regioid=91641

Belangrijk is dat je daarin vermeld waarom je het aanvraagt en vergeet hierin niet de halte, tijdstip, lijnnummer en richting te vermelden. Want deze heb je hier niet genoemd en aangezien we door heel het land rijden is dat wel handig om te vermelden.

Mijn collega's zullen verder uitzoeken wat er gebeurt is en laten je weten wat of zij iets voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door