Klacht: voordeel treinkaart

op 06 januari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Conducteur van Arriva wilde mijn zoon bij allereerste gebruik van treinrit Emmen zuid-Zwolle al bekeuren ivm ongeldige voordeel kaart. Het ging om Hema-actie. Mijn zoon moest via zijn mobieltje (gelukkig wifi) aantonen dat hij wel geldig was. Met veel gemopper ging ie akkoord. Wat een service!!! Wat als hij niet met zijn mobiel had kunnen aantonen.

Personeel beter voorlichten. Of nog beter zelf ook goedkope dagkaarten aanbieden voor heel NL. Zie ook mijn andere klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb Arriva een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 juli 2015 om 10:02 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
^GB
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door vangrol