Klacht: Vertraging bus uitvallen bussen

Kroellen77 op 21 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Te veel vertragingen afelopen week en weekend
Bus valt te vaak uit
Te veel vertraging
Erg vervelend betaal er wel voor
J van heusden graag geld terug op ov chip kaart

Gewenste Oplossing:

Als ze vriendelijk zijn en gedag zeggen
En op tijd komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

6 jaren geleden - Hallo Kroellen77, Dat klinkt niet goed! Zou je willen aangeven wat er precies is gebeurd? Met vriendelijke groet, Jan Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Te vaak uitval van bussen 5 min vertraging en dan springt hij weg naar onderen en moet je weer Op de volgende wachten gebeurt te veel

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Te vaak uitval van bussen 5 min vertraging en dan springt hij weg

Arriva

Heeft op 21 juli 2018 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor de informatie. Ik kan me voorstellen dat je baalt als de bus uitvalt of vertraging heeft. Excuses hiervoor.

In je klacht vraag je om een vergoeding. Via de website https:www.arriva.nlconsumentenservice-contactniet-tevreden-geld-terug-1.htm kun je een restitutieverzoek indienen. We hebben dan wel informatie nodig over het lijnnummer, tijdstip en datum.

Ik hoop dat je snel verbetering merkt!

Met vriendelijke groet,

Sietse,

Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door