Klacht: treinkaartje emmen-zwolle

op 06 januari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ons gezin gebruikte minimaal 3 per jaar de trein om mee te reizen naar familie in het Westen. We gebruikte altijd de voordeelkaarten van Sppordeelwinkel. Door de nieuwe verbinding van Arriva kost dit ons nu
per jaar 3x4px23,60 = 283,20 euro EXTRA.

Vinden jullie deze kosten rechtvaardig!!! Wie heeft dit goedgekeurd??

Gewenste Oplossing:

Geen onderscheidt in rechten op voordeelkaartjes. Zo kan ons gezin dus niet meer met de trein.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb Arriva een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 juli 2015 om 10:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groet,
^GB
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door bvangrol