Klacht: trein niet gekomen op 29 en 30 juni traject Schin op Geul — Maastricht Randwijck.

Gerrie Peeters op 30 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door staking is trein niet gekomen. Hierdoor dubbele reiskosten opgelopen naar Maastricht ziekenhuis. De goede zaakpas X niet in kunnen zetten, en daardoor met eigen vervoer naar werkplek moeten reizen, en dubbele reiskosten op 2 dagen gemaakt. Ook onnodig kosten moeten maken voor parkeren auto op parkeerterrein ziekenhuis. (1 eurodag).

Gewenste Oplossing:

restitutie van reiskosten traject Schin op Geul -- Maastricht Randwijck retour 2 dagen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 juni 2018 om 15:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste X,

Wat balen dat je door de staking niet kon reizen en de Goede Zaakpas niet kon gebruiken.

Deze acties vinden wij als Arriva volstrekt onnodig en dupeert onze reizigers.

De werkgevers hebben een mooi aanbod gedaan en willen hierover graag in gesprek met de vakbonden om gezamenlijk tot een goede cao voor onze medewerkers te komen.

De vergoedingsregels bij staking kun je lezen in de Algemene Voorwaarden, hoofdstuk 7.2 op: https:bit.ly2GfTMGt .

Als je recht hebt op een vergoeding, dan kun je via ons online contactformulier op https:bit.ly2uFLeFj hiervoor een verzoek indienen.

Let op: je hebt je OV-chipkaart openbaar in je bericht gezet. Kwaadwillenden kunnen dit herleiden naar je persoon of adres.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: https:bit.ly2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door