Klacht: Trein gemist

Fabiennedevries op 06 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik pak in martenshoek de trein van 08:23 komt de trein 3 minuten later, ik ben pas 08:41 in groningen en de sneltrein in leeuwarden gaat om 08:41 meestal wacht die trein even maar nu dus niet .. waardoor ik dus nu niet optijd in leeuwarden kan zijn

Bedankt!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de trein even wacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 06 juni 2017 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Fabiennedevries,

Wat balen dat je niet meer met de trein mee kon. Helaas is het voor ons niet altijd mogelijk om te wachten op vertraagde treinen. Dit betekent namelijk meteen ook weer een vertraging op het andere traject. Wij doen ons best wel om te wachten, maar als de machinist het sein krijgt om te vertrekken is hij verplicht om zich hier aan te houden.
Hopelijk ervaar je de volgende keer geen vertraging tijdens je treinreis richting Groningen.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qRZCKf.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door