Klacht: Te vroeg vetrokken

Mercys op 24 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aantal keer meegemaakt dat de bus te vroeg vertrekt. Ik zorg dat ik daar altijd 5 min van tevoren ben. Maar dan nog wanneer ik aan kom lopen zie ik de bus voorbij rijden. Waarom word er niet bij de halte gewacht tot het tijd is om te vertrekken? Hierdoor mis ik altijd mijn trein terwijl ik gewoon op tijd was.

Gewenste Oplossing:

Als de bus te vroeg bij een halte is, even wachten tot het tijd is voor hij vertrekt. De tijd die er op staat staat er niet voor niks. Mensen verwachten niet dat een bus 5 min te vroeg vertrekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

7 jaren geleden - Beste Mercys, Niet leuk om te lezen dat je al een aantal keren hebt ervaren dat de bus te vroeg vertrekt. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil de situatie graag voor je uitzoeken maar dan ontvang ik graag nog iets meer informatie van je: - Om welke buslijn gaat het? - Bij welke halte sta je te wachten? - In welke richting wil je reizen? - Hoe laat wil je reizen? Wanneer het om een tijdhalte gaat dient de vertrektijd afgewacht te worden. Als het geen tijdhalte betreft zijn de vertrektijden bij benadering. Mocht het druk zijn op de weg of er is bijvoorbeeld een ongeval gebeurd dan kan er vertraging ontstaan. Het kan ook voorkomen dat het rustig is en dan kan het inderdaad gebeuren dat een bus iets eerder bij de halte is. Aangezien het in sommige gevallen gevaarlijke verkeerssituaties kan veroorzaken mag een bus niet bij iedere halte de vertrektijd op de halte afwachten. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 juni 2017 om 19:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van je ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door