Klacht: Te vroeg vertrokken

Sofy--13 op 02 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb net bus 56 vanuit Valkenburg naar Brunssum willen nemen, maar de bus vertrok 3 minuten te vroeg. We moeten erop kunnen rekenen dat de bus stipt vertrekt. Dit is niet acceptabel van een OV zaak.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als de bus op tijd vertrekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 02 juni 2017 om 22:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sofy--13,

In jouw reactie geef je aan dat de bus te vroeg vertrokken is. Dat is uiteraard niet wat we van onze bussen verwachten. Om je klacht te kunnen uitzoeken en doorgeven heb ik meer gegevens nodig.

Kun je me vertellen bij welke halte je wilde opstappen en hoe laat dit is geweest?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
^ SH
Webcareteam Arriva

Sofy--13

Heeft op 04 juni 2017 om 00:21 geantwoord

Beste,

Het ging om halte Valkenburg station om 20:32uur.
Met vriendelijke groeten,
Sofy

Bericht van

7 jaren geleden - Beste Sofy--13, Dank je voor de toelichting. Ik heb een bericht naar de regio gestuurd over deze rit en over het feit dat deze bus drie minuten te vroeg vertrok. Dit zal intern besproken worden en als dit te vaak voorkomt, volgt ook een gesprek met de chauffeur(s). Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan. Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door