Klacht: te vroeg en doorrijden

Tanja Hartog op 21 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bussen van Arriva zijn nooit op de vermelde tijd. Vaak later, maar ook vaak vroeger. Drie of vier minuten te vroeg en dan gewoon doorrijden! Dit is me al verschillende keren gebeurd, vandaag zelfs 2 bussen achter elkaar (ik ging terug naar huis omdat het erg koud was). Ik vind dat echt schandalig.

Gewenste Oplossing:

Als de bus te vroeg is moet hij wachten tot de vertrektijd die vermeld wordt op de elektronische dienstregeling bij de halte.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

8 jaren geleden - Goedemiddag Tanja, In je melding geef je aan dat de bussen vaak een paar minuten te vroeg langs de halte rijden. Dit is niet de bedoeling! Zou je kunnen aangeven met welke buslijn je dit ervaart? Groet, ^JE

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 januari 2017 om 09:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tanja Hartog,

Helaas heb ik geen reactie van je ontvangen. Ik kan daarom geen melding maken van dit voorval.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

Met vriendelijke groet,

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door