Klacht: Te veel betaald

11 aug op 28 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 27 mei samen met mijn zoon met de bus vanaf station roermond naar Melick gereisd dus daar uitgecheckt dat is normaal 1,67 euro per persoon maar er is als uitstapplaats posterholt geregistreed en hebben we allebei 2.65 betaald .Dat klopt toch niet .dat zijn zowat 2 euro te veel betaald

Gewenste Oplossing:

Graag een oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 mei 2017 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste 11 aug,

Wat jammer om te lezen dat er iets niet goed lijkt te zijn gegaan met de afschrijving van de ritprijs. Ik adviseer je om via ons contactformulier een restitutieverzoek in te dienen hiervoor. Je vindt het formulier onderaan deze pagina: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door