Klacht: Stuntelige busschaufeur en te laat

Hillevdw op 09 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De busschauffeur wist zijn route niet en nam 3 keer een verkeerde afslag. Hierdoor heeft hij tevens 5 haltes overgeslagen en kwamen we te laat aan bij het treinstation. Het betreft de route kollum-buitenpost station. Bus 63

Gewenste Oplossing:

Als de bus optijd is, de goede route rijdt en optijd aankomt bij het treinstation

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 januari 2017 om 06:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Waarschijnlijk reed deze chauffeur de route voor het eerst, wat uiteraard geen excuus mag zijn. Ik stuur je klacht in ieder geval intern door, zodat dit voorval nader onderzocht wordt.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door