Klacht: Stranden in den oever

Ilse kuiper op 09 april 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag voor de zoveelste keer gestrand in den oever. Toen wij aankwamen rijden stond de bus er maar op het moment dat wij het station op reden begint de bus die ik moet halen te rijde . Hij had nog geen minuut hoeven wachten. Normaal vindt ik dit geen ramp maar helaas is dit de zoveelste keer dat ik de bus in den oever mis en ben er klaar mee om een uur te moeten wachten

Gewenste Oplossing:

Dat de tijden ruimer worden of er contact is tussen buschauffeurs maakt niet uit maar dat aansluitingen beter worden..

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 april 2018 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ilse kuiper,

Wat balen dat de bus wegreed toen jij aankwam! Er is zeker contact tussen buschauffeurs, maar alleen als jij bij de chauffeur aangeeft over te moeten stappen. Hij geeft dit dan door aan de volgende rit zodat die even op je kan wachten. Als je dit niet doet, wacht de bus inderdaad niet om onnodige vertraging te voorkomen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
Sophie
Arriva Klantenservice

Ilse kuiper

Heeft op 09 april 2018 om 17:36 geantwoord

helaas is er ook contact geweest met de buschauffeurs waardoor wij verwachtte dat ie wel bleef vandaar ook de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door