Klacht: Seinstoring

op 08 november 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heermevrouw,

Dit is al de 4e keer deze week dat jullie kampen met een seinstoring tussen venlo-nijmegen
Dit is niet normaal slecht en jullie brengen jezelf een slechte naam zo toe. Mijn advies is om te investeren in fatsoenlijk materiaal. Zo besparen jullie veel kosten: extra businzet, mensen die geld terugvragen etc.
Ook benadelen jullie mensen die nog belangrijke afspraken hebben na hun stagewerk.

Gewenste Oplossing:

Als jullie eens fatsoenlijk materiaal in gaan zetten, Dit kan echt niet 4x in de week storing .....

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 november 2018 om 21:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Van Kempen,

Wij begrijpen dat het vervelend is dat wanneer reizigers vertraging oplopen door een verstoring. Wij doen er alles aan om dit te voorkomen, helaas lukt dit niet altijd. Wij proberen het dan zo snel mogelijk op te lossen zodat wij onze reizigers toch kunnen vervoeren van A naar B.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.
Met vriendelijke groet,
Resh
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Watkanarrivawel.nl