Klacht: Rijtijden

Marco te pas op 03 augustus 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had klantenservice gebeld met de mededeling dat de bus er niet op tijd was wordt mij gezegd dat het zomertijd is ik zeg mevrouw hier staat dat in de zomertijd de bus op dit tijdstip hier had moeten staan wordt er tegen mij gezegd dat ik niet goed gekeken had waarop mijn antwoord was denk je dat ik u voor jan ..l belt ik heb het maar afgesloten want kreeg geen gelijk

Gewenste Oplossing:

Als ik mn geld terug krijg ik wilde eigenlijk niet betalen bij de chauffeur maar die man kan daar ook niks aan doen en ik heb die chauffeur ook de tijden laten zien en die man gaf mij gelijkq

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Beste Marco te pas, Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. Ik kan me voorstellen dat dit geen fijne ervaring is geweest. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik aanvullende informatie van je nodig. Zodra ik deze heb ontvangen zal ik je klacht verder in behandeling nemen. - Lijnnummer van de bus - Halte en plaats waar je wilde instappen - Halte en plaats waar je wilde uitstappen - Tijdstip waarop je wilde instappen Met vriendelijke groet, ^Jessica Medewerker klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Als je mij een goed email adres geeft zal ik er zelfs een foto bij doen die ik gemaakt hebt mij email adres is bekend bij jullie

Bericht van

6 jaren geleden - Alleen de gevraagde informatie is voldoende. Met vriendelijke groet, ^Jessica Medewerker klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Het was 3 augustus en op de rijtijdenlijst stond dat de bus zoal van maanndag tm vrijdag en in de zomertijd om 17.09 en 17.39 zou komen ik had om 17.49 gebeld om te vragen of er wat aan de hand was wordt er tegen mij gezegd dat er geen bus rijd om 17.39 en dat ik verkeerd had gekeken en om de discussie compleet te maken bleef de dame maar volhouden dat ik verkeerd gekeken had terwijl ik er met mn neus boven op stond ik heb zelfs een foto ter bevestiging gemaakt en zelfs de chauffeur laten kijken en die gaf me gelijk. Halte vurenherwijnen brakelseveer en de tijd staat al in mijn verhaal en het was nummer 47 naar station gorichem en mijn eindpunt was een haag centraal. Ook vind ik het jammer dat jullie wel op deze site reageren en niet op jullie eigen site

Arriva

Heeft op 04 augustus 2018 om 08:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marco te pas,

Ik heb je melding gevonden die je via het contactformulier hebt ingediend. Normaal gesproken staan hier 15 werkdagen voor. Nu zal ik mijn collega's vragen je melding met voorrang op te pakken.

Je melding hier sluit ik af zodat mijn collega's je melding verder in behandeling kunnen nemen.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.
Met vriendelijke groet,
Resh
Medewerker Klantenservice

Marco te pas

Heeft op 05 augustus 2018 om 14:15 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Als ik binnen een paar dagen niks hoor dan kaart ik het hier weer aan

Alle klachten die gemeld zijn door