Klacht: Onvoorzichtig rijden

op 12 januari 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Gister in de bus werd er te hard gereden en mensen gilden en huilen erover. De buschauffeur luisterde niet en ging door. Muziek werd te hard gedraaid. Dit vond ik geen prettige rij ervaring want stond doodsangsten uit

Als er normaal gereden word en dat de buschauffeur naar de mensen luisteren als er iets aan de hand is

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 dagen geleden - Beste Femke286, Wat vervelend dat je deze ervaring had met één van onze buschauffeurs. Ik wil hier graag melding van maken maar daarvoor heb ik nog een aantal aanvullende vragen. Heb je voor mij de volgende gegevens - Instaphalte - Richting van de bus - Lijnnummer - Tijdstip van instappen Met vriendelijke groet, ^Ronald Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Femke286

7 dagen geleden - Leeuwarden busstation Minnertsga mooie paal Lijn 70 Tijdstip: 18:05

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 januari 2019 om 20:17 geantwoord

Beste Femke286,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik ga je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke vestiging waar dit verder uitgezocht en besproken wordt met de buschauffeur. Onze excuses voor het door jou ervaren ongemak.

^Ronald
Medewerker klantenservice