Klacht: omleiding Krimpen aan de Lek

Femkevanelderen op 12 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is dat bus 194 nu anders rijd door werkzaamheden aan de weg, dat begrijp ik allemaal! wat ik alleen niet snap en heel vervelend vind en meerdere mensen uit Krimpen aan de Lek is dat bus 194 nu 2 haltes voorbij rijd waaronder klaverstraat en florastraat. ik vind dat zelf heel vervelend omdat ik nu niet zou weten waar ik eruit zou moeten in Krimpen aan de Lek.

Gewenste Oplossing:

ik zou tevreden zijn als de bus gewoon stopt bij de bushaltes klaverstraat en florastraat aangezien de bus er toch langs rijd. en ook zou ik willen dat de mensen beter geïnformeerd worden over waar de bus nu stopt in Krimpen aan de Lek.

ik zou het fijn vinden als de bussen gewoon stoppen bij de klaverstraat en de florastraat. daar zou ik tevreden mee zijn.

met vriendelijke groet

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 juni 2017 om 18:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Femkevanelderen,

Lijn 194 heeft van 6 juni tot en met vrijdag 21 juli te maken met een stremming/omleiding. Zie ook: https://www.arriva.nl/zuidholland/reisinformatie/omleidingen-stremmingen.htm?regioid=102230. Halte Centrum komt daardoor in beide richtingen te vervallen en halte Rembrandstraat komt in de richting van Bergambacht te vervallen. In overleg met de gemeente/provincie worden er tijdelijke vervangende geregeld. In dit geval is dat halte Hoofdstraat en een vervangende halte nabij de kruising Hoofdstraat/Rembrandstraat. Haltes Klaverstraat en Florastraat worden door de reguliere dienstregeling (de dienstregeling buiten de stremming/omleiding) ook niet aangedaan, in het geval van deze stremming/omleiding ook niet.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door