Klacht: Normaal betaal ik met mijn ov 3euro88 vanmiddag was het voor dezelfde rit 5euro25

jvoolstra op 24 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De buschauffeur was de hele rit al aan het prutsen met de ovautomaat.
De chauffeur zij dan kijk je maar op de webzijd.

Gewenste Oplossing:

Alle chauffeurs kunnen niet goed met de apparatuur omgaan dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 24 januari 2017 om 19:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste jvoolstra,

Jammer om te lezen dat je vandaag meer voor je reis hebt betaald dan anders en de chauffeur aan het prutsen was met de OV-automaat in de bus.

Je melding over chauffeurs die niet overweg kunnen met apparatuur heb ik doorgegeven in de regio. Als je teveel hebt betaald voor je reis dan geef ik je het advies om een restitutieverzoek in te dienen via het contactformulier op onze website http://bit.ly/2azPMG7. Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad tijdens je reis.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door