Klacht: Niet gekomen

op 13 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdag middag vanaf 16:10 heb ik samen met 12 anderen staan wachten bij de halte Aviolandalaan, buslijn 104 zou hier om 16;19 langskomen. De bus is niet langsgekomen, hij is waarschijnlijk gelijk rechtdoor gegaan vanaf de halte Zandfort en heeft de halte Aviolandalaan overgeslagen.

Gewenste Oplossing:

Ik, en mijn 12 andere medeleerlingen zijn pas tevreden zodra dit niet meer gebeurdt, want dit is al de zoveelste keer dat de 104 de Aviolandalaan overslaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 juni 2018 om 17:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Daniëlle,

Wat balen dat lijn 104 niet is langsgekomen bij jouw halte. Helaas kan ik geen reden achterhalen waarom dit gebeurd is. Jouw signaal hebben we doorgestuurd naar de regio waar we de juiste chauffeur kunnen achterhalen om dit voorval te bespreken.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Zoë
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door DanielleBilius