Klacht: Niet doorrijden naar Harlingen haven

Carlo1971aaaa op 24 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonder opgave niet doorrijden naar Harlingen haven.
Hierdoor boot gemist.
Nu directe boot besteld a €300,-
Der kosten zal ik verhalen op Arriva.
Werkelijk schandalige vertoning.

Gewenste Oplossing:

Als extra voorlieten zijn vergoed

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

7 jaren geleden - Beste Carlo1971aaaa, Wat ontzettend jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren! Kun je aangeven wanneer dit heeft plaatsgevonden en hoe laat dit was? Met vriendelijke groet, ^SM Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Vandaag zou ik om 16.44 uur aankomen op Harlingen haven. Uiteindelijk dus niet doorgereden naar haven en vanaf Harlingen terug naar Leeuwarden.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Ik had normaal gesproken meer dan voldoende tijd om de boot naar terschelling te halen. Nu dus niet meer. Heel jammer en spijtig, vooral door het niet communiceren. Daarnaast zag ik de machinist weglopen en hij zei niets. Zeer klant onvriendelijk.

Arriva

Heeft op 24 mei 2017 om 21:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor de aanvullende informatie. Door een seinstoring heeft de trein niet verder kunnen rijden. Volgens onze informatie is er een bus ingezet om reizigers naar Harlingen Haven te brengen.

Deze informatie is gecommuniceerd via Twitter en wordt ook vermeldt op de website van Arriva. Ik begrijp uit je bericht dat er in de trein geen informatie over werd gedeeld.

Over je restitutieverzoek kan ik geen uitspraken doen. Ik adviseer je het contactformulier op onze website in te vullen: https://www.arriva.nl/friesland-en-waddeneilanden/service-contact/contact-opnemen.htm.

Ik wens je ondanks deze een ervaring een fijn verblijf toe.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^SM
Webcareteam Arriva

Carlo1971aaaa

Heeft op 24 mei 2017 om 21:51 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Wat een bullshit!!!!
Niet verder rijden en communiceren via twitter, dat heb ik niet eens.
Simpele communicatie in de trein zou voldoende zijn geweest.
Ik eis mijn extra bootkosten van Arriva. Desnoods via de rechter.

Bericht van

7 jaren geleden -

Bericht van

7 jaren geleden - Beste Carlo1971aaaa, Uitgevallen treinen plaatsen wij via Twitter en deze meldingen komen ook op onze website te staan onder "actuele informatie" https://www.arriva.nl/consumenten.htm. Hiervoor hoef je geen Twitter account te hebben. Mijn collega heeft niet aangegeven dat je niet in aanmerking komt voor vergoeding. Via Klacht.nl kunnen en mogen wij geen uitspraken doen over vergoedingen of restitutie. Vandaar dat mijn collega het advies heeft gegeven om het contactformulier op onze website in te vullen https://www.arriva.nl/friesland-en-waddeneilanden/service-contact/contact-opnemen.htm. Je krijgt dan van mijn collega's een reactie terug via email. Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad doordat er een sein- en wisselstoring was vanmiddag. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door