Geboden Oplossing:
Bedankt voor de aanvullende informatie. Door een seinstoring heeft de trein niet verder kunnen rijden. Volgens onze informatie is er een bus ingezet om reizigers naar Harlingen Haven te brengen.
Deze informatie is gecommuniceerd via Twitter en wordt ook vermeldt op de website van Arriva. Ik begrijp uit je bericht dat er in de trein geen informatie over werd gedeeld.
Over je restitutieverzoek kan ik geen uitspraken doen. Ik adviseer je het contactformulier op onze website in te vullen: https://www.arriva.nl/friesland-en-waddeneilanden/service-contact/contact-opnemen.htm.
Ik wens je ondanks deze een ervaring een fijn verblijf toe.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland
Met vriendelijke groet,
^SM
Webcareteam Arriva