Klacht: Lijn bus

op 21 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 april 2017 om 18:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bektas,

Ik adviseer je om contact op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount, telefoonnummer of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X zodat we het voorval met je kunnen bespreken.

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva.

Alle klachten die gemeld zijn door Bektas