Klacht: Lijn 36 7:03

op 19 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is de zoveelste keer dat de 36 in brunssum weer eens niet of telaat komt opdagen

Gewenste Oplossing:

Als er word aangegeven als hij niet komt of dat hij gewoon komt opdagen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 juni 2017 om 07:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Olafcz,

Balen dat de bus voor de zoveelste keer niet is komen opdagen. Ik kan helaas niet achterhalen waarom de bus niet is komen opdagen. Ik heb je melding doorgezet naar de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt. Excuses voor het ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Olafcz