Klacht: lijn 2 alexberg geen bord met tijden.

op 25 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de Alexberg staat er geen bord met tijden. Vanmorgen stonden er veel mensen langer te wachten omdat het de vakantieregeling is.
Het zou wel gemakkelijk zijn als er een bord gemaakt word waar de
tijden opstaan.

Gewenste Oplossing:

Als er een bord geplaatst wordt. Meerdere mensen zouden blij zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Ivana,Bedankt voor je berichtje. Fijn dat je dit bij ons meldt. In welke plaats ligt de halte Alexberg? En komt alleen lijn 2 daar langs of meerdere lijnen? En welke richting is het op dat er geen bord staat?Ik zie je antwoorden graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Zoë Medewerker Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Ivana1940

1 jaar geleden - Het is lijn 2 richting hoge Vught in Breda.

Arriva

Heeft op 25 juni 2018 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Ivana,

Dankjewel voor je snelle reactie.
Ik zal je signaal doorsturen naar onze infrabeheer in de regio. Zij gaan over de lijninformatie bij bushaltes.

Hopelijk zul je daar naar aanleiding van je berichtje snel verbetering in opmerken.

Dankjewel nogmaals.

Met vriendelijke groet,

Zoë
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ivana1940