Klacht: Lijn 123 raamsdonksveer kwam alweer niet opdagen

Erna1968 op 12 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie boven. Dit is de 3e x in een half jaar.

Gewenste Oplossing:

Melding op het bord of de bus naar made door laten rijden naar raamsdonksveer. Extra bus als de andere niet kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 januari 2017 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Erna,

Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Ik heb even voor je in het systeem gekeken maar kan helaas nog geen oorzaak van de uitval vinden.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door