Klacht: Huftergedrag

BurgemeesterLeudal op 26 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend, vrijdag 26 mei om 10.20 uur reed ik in Baexem achter een kleine Arriva bus met nr, 6562 met reclame van Biesentravel. De chauffeur vond het nodig om bij een oversteekplaats met middengeleider, de auto voor hem lanks van de middengeleider met flinke snelheid in te halen. De gemeente investeert in een veiliger dorpscentrum, maar hierdoor wordt het effect daarvan ongedaan gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Als deze chauffeur op zijn rijgedrag wordt aangesproken en bij herhaling maatregelen in het vooruitzicht worden gesteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 mei 2017 om 21:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste BurgemeesterLeudal,

Jammer om te lezen dat er vanmorgen om 10:20 uur een bus van ons bij een oversteekplaats een auto met flinke snelheid in te halen. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar zal je klacht verder opgepakt en uitgezocht worden. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van onze chauffeurs dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door