Klacht: geld terug vragen

A.H. Muniaerts op 25 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag 15 juli ben ik in Arnhem geweest en heb verkeerd uitchecken Arriva paal in plaats van NS paal bij de trap.
Gaarne zou U 10 euro terugstorten op mijn bank .

NL19INGB0001874397

Gewenste Oplossing:

xx

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 juli 2018 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tonnie162,

Als je per ongeluk bij een verkeerde paal bent in of uitgecheckt dan kun je dit terug vragen via uitcheckgemist.nl

Je vult daar bij vertrekt en aankomst 'Arnhem' in.
Er wordt dan 10 euro klaargezet voor jouw kaart die je bij een oplaadpunt weer op je kaart kan laden. Let op! Het kan 14 tot 62 dagen duren voordat alle ritten er op staan.

Met vriendelijke groet,

Zoƫ
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door