Klacht: Geen trein 27 Mei Venlo Swalmen

[email protected] op 28 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, gisteren 27 Mei ging er geen trein om 16.33 van Venlo richting Swalmen. Vreemd en geen reden waarom deze niet reed. Dus maar wachten op de volgende trein die vervolgens weer later vertrok. Waardoor ik net zo goed langer had kunnen werken. Dan had het me nog wat opgeleverd. Erg teleurgesteld zo was ik erg laat thuis.

Gewenste Oplossing:

Als deze de gewone tijd had gereden. En in ieder geval had aangegeven waarom deze niet reed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 mei 2017 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste [email protected],

Wat balen dat je gister niet met de trein hebt kunnen reizen op het moment dat je had gepland, omdat de rit uitviel. Ik heb het voor je nagekeken en de rit is vervallen vanwege een defecte trein. Als deze trein op het spoor staat en moet worden weggesleept, dan kan het inderdaad betekenen dat de volgende rit hierdoor vertraging oploopt. Mijn oprechte excuses voor de langere wachttijd.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door