Klacht: Doorrijden bus

22012001 op 21 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondag 21 juli reed de bus lijn 7 om 19.15 uur door bij de bushalte op het centraal station in Tilburg. De chauffeur stond bij de halte met zijn deur al dicht en zag ons staan en tot 2 x toe schudde hij nee dat we er niet meer in mochten. Heel vervelend en niet klantvriendelijk. Wij balen ervan en hopen dat deze chauffeur hierop aangesproken wordt. Hij voert tenslotte een dienstverlenend beroep uit…

Gewenste Oplossing:

Als de chauffeur hierop aangesproken wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 juli 2018 om 21:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste 22012001,

Ik kan me voorstellen dat je baalt als je niet meer met de bus mee mag. Het komt soms voor dat de chauffeur de deuren niet meer kan openen omdat hij bijvoorbeeld al richting aangeeft met de bus.

Je klacht ga ik doorsturen zodat het besproken kan worden met de chauffeur. Excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sietse
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door