Klacht: Door rijden bij bus halte

op 14 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Chingyong, Wat jammer om te lezen dat je dit ervaren hebt. Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent hiermee. Om je klacht verder in behandeling te nemen heb ik aanvullende informatie van je nodig. Zodra ik deze informatie heb ontvangen neem ik je klacht verder in behandeling. - tijdstip waarop de bus langs de halte moest rijden - halte waar je wilde uitstappen. Heb je je hand uitgestoken toen de chauffeur langs de halte is gereden? Chauffeurs kunnen de halte voorbij rijden als er niet duidelijk kenbaar gemaakt wordt dat je mee wilt reizen. Met vriendelijke groet, ^Jessica Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Chingyong

5 maanden geleden - Ik stond bij de pwa burg en de bus rijd om 22:09 er langs maar ik zwaaide al maar hij rijd door

Arriva

Heeft op 15 juni 2018 om 10:53 geantwoord

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik maak een melding van dit voorval omdat het niet de bedoeling is dat een bus (veel) te vroeg langs haltes rijdt. Deze situatie wordt besproken met de buschauffeur. Hierbij wordt hoor en wederhoor toegepast. Excuses voor het ongemak dat je gisteren hebt ervaren tijdens je reis!

Jan
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Chingyong