Klacht: Chauffeur agressief

op 11 oktober 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben zojuist bijna van de weg gereden door een buschauffeur van Arriva. Dit terwijl hij mij duidelijk zag rijden. Als reactie toeterde ik naar hem, waarna hij agressieve gebaren naar mij maakten. Hij maakte daarnaast tijdens het rijden nog een foto van mijn auto. Dit lijkt mij met een volle bus niet heel verstandig.

Kenteken van bus: BT-LN-73
Tijdstip: ca. 17:15 uur
Busnummer: 8329

Wanneer hier maatregelen worden ondernomen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Joostvdg, Dat klinkt niet goed. Kan me voorstellen dat je bent geschrokken. Om je klacht door te kunnen geven in de regio heb ik wel iets meer informatie nodig. Zou je onderstaande nog door kunnen geven? - Heb je gezien wat het lijnnummer was van de bus? - Zat je zelf in de auto of was je bijvoorbeeld op de fiets? - In welke plaats is dit voorgevallen? - Op welk punt? - In welke richting reed de bus? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je klacht door in de regio zodat we hoor en wederhoor toe kunnen passen. Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht Joostvdg

2 maanden geleden - Beste Lina, Het lijnnummer van de bus is 18. Ik zat zelf in de auto op de baan rechts van de bus. Dit is voorgevallen in Dordrecht, op de afrit richting het Leerpark. De bus reedt vanaf de afslag bij FC Dordrecht richting het Albert Schweitzer ziekenhuis. Bedankt dat je dit gaat oppakken. Met vriendelijks groet, Joost van de Graaf

Arriva

Heeft op 11 oktober 2018 om 22:04 geantwoord

Bedankt voor je snelle reactie Joost.

Klachten over het rijgedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Je reactie heb ik daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats.

Excuses voor het ervaren ongemak en de schrik!

Lina
Arriva klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Joostvdg