Klacht: Chauffeur aan bellen onder t rijden, zonder handfree

Chianina op 20 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onvoorstelbaar dat n beroepschauffeur door z n eigen planning word gebeld! Onder t rijden gevaarlijk situaties, en bij t zien van n agent de telefoon op speaker zetten!
Bus 106 10 min te laat aankomen, en dan continue ad telefoon!

Gewenste Oplossing:

Gewoon zoals t hoort, aandacht bij t verkeer, hou je ad regels!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

8 jaren geleden - Hallo Chianina, Dat is niet leuk om te lezen. Snap dat hier niet op zit te wachten. Dit kan voor hele gevaarlijke situaties zorgen. Kan je mij vertellen om welk richting, halte en tijdstip het gaat? Dan zal ik hier een melding van maken. Met vriendelijke groet, ^AM Arriva Webcare

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Tja, bus 106 van Haastrecht naar station Gouda, 18 januari 1130 u dacht ik. De bus was n vervangend exemplaar, de aflezers deden t niet, en aan t gesprek te horen was het iemand van de bedrijfsplanning! Het begon met n paar maal appen, daarna continu ad telefoon. Gr. M.B. Nijhof

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 januari 2017 om 20:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Chianina,

Bedankt voor je aanvullende informatie. Ik heb dit nagekeken, maar lijn 106 wordt niet door ons gereden, maar door Hermes. Je kunt je daarom het beste melden bij hen.

Mocht er onverhoopt in de toekomst toch eens iets zijn met een bus van ons, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

Met vriendelijke groet,

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door