Klacht: Bussen

Nienkee32 op 25 februari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is carnaval daarom rijden er extra bussen dit stond op Facebook speciaal voor carnaval rijden er on 2,3 en 4 uur bussen 4/5 dagen lang heel fijn! Alleen kwam hij gisteren gewoon helemaal niet om 3 uur heb een 40 min gewacht! Geen bus! Heb mijn moeder moeten wakker bellen omdat de bus niet reed?! Speciaal ook nog een kaartje gekocht ervooraar als hij niet komt heb ik dus kaartje gekocht voor niks! 10 euro weg!

Gewenste Oplossing:

Uitleg en wat kunnen jullie betekenen?!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 februari 2017 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Ai, niet leuk om te lezen dat je je moeder wakker hebt moeten bellen! Ik snap dat je dat liever niet wilde doen. Je kunt de carnavalsdienstregeling op de website raadplegen: https://www.arriva.nl/noordbrabant/acties-nieuws/nieuws/lekker-carnavallen-pak-gewoon-de-nachtbus-.htm. De extra nachtbussen hebben niet op vrijdag gereden. De extra nachtritten van de bussen richting Etten-Leur rijden op zaterdag, zondag en maandag. Sorry voor de verwarring!

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door