Mijn Klacht:
Bussen rijden gewoon weg zonder dat het al tijd is.
Gewenste Oplossing:
Als er wat aan gedaan word en er geen mensen hoeven te staan een uur lang en die dan ook nog te laat komen

Bussen rijden gewoon weg zonder dat het al tijd is.
Als er wat aan gedaan word en er geen mensen hoeven te staan een uur lang en die dan ook nog te laat komen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen
Bericht van
8 jaren geleden - Hoi xlindadevries, Wat ontzettend jammer om te lezen! Helaas heb je geen gegevens meegestuurd. Zou je me kunnen vertellen om welke buslijn, reisrichting, halte, vertrektijdstip (en datum) het gaat? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare
Reactie van de melder van de klacht
8 jaren geleden - Sochtends om half ...(8) horen ze pas te vertrekken en dan vertrekken ze al eerder. Terwijl ze ook nog horen te wachten op de mensen die van de trein komen en andere bussen omdat mensen ook overstappen willen. Het gaat om lijn 155 richting dokkum. We stappen de trein uit en dan zien we een lege bus vertrekken voor ons neus dan had die bus toch nog wel 1 minutje kunen wachten ! En dan was het nog niet eens half 8 en de datums wanneer het gebeurde was 18 en 19 januari waarschijnlijk wel meer maar dan loop ik niet stage.
Bericht van
8 jaren geleden - Zou je nog kunnen aangeven om welke halte/station het gaat? Dan kijk ik even mee. Groet, ^NT Arriva Webcare
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Reactie van de melder van de klacht
8 jaren geleden - Station veenwouden
Heeft op 21 januari 2017 om 23:12 geantwoord
Hallo xlindadevries,
Bedankt voor je aanvulling. Het is ons nu geheel duidelijk. Ik ga je melding doorsturen naar de regio met de vraag hier aandacht aan te besteden. Ik kan me namelijk voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt. Ik ga er dan ook vanuit dat je naar aanleiding van je melding snel verbetering opmerkt. Excuus voor het ervaren ongemak.
Ik wil je tenslotte bedanken dat je de moeite hebt genomen om dit bij ons kenbaar te maken.
Met vriendelijke groet,
^SH
Webcareteam Arriva