Klacht: Bussen

xlindadevries op 21 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bussen rijden gewoon weg zonder dat het al tijd is.

Gewenste Oplossing:

Als er wat aan gedaan word en er geen mensen hoeven te staan een uur lang en die dan ook nog te laat komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

8 jaren geleden - Hoi xlindadevries, Wat ontzettend jammer om te lezen! Helaas heb je geen gegevens meegestuurd. Zou je me kunnen vertellen om welke buslijn, reisrichting, halte, vertrektijdstip (en datum) het gaat? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Sochtends om half ...(8) horen ze pas te vertrekken en dan vertrekken ze al eerder. Terwijl ze ook nog horen te wachten op de mensen die van de trein komen en andere bussen omdat mensen ook overstappen willen. Het gaat om lijn 155 richting dokkum. We stappen de trein uit en dan zien we een lege bus vertrekken voor ons neus dan had die bus toch nog wel 1 minutje kunen wachten ! En dan was het nog niet eens half 8 en de datums wanneer het gebeurde was 18 en 19 januari waarschijnlijk wel meer maar dan loop ik niet stage.

Bericht van

8 jaren geleden - Zou je nog kunnen aangeven om welke halte/station het gaat? Dan kijk ik even mee. Groet, ^NT Arriva Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Station veenwouden

Arriva

Heeft op 21 januari 2017 om 23:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo xlindadevries,

Bedankt voor je aanvulling. Het is ons nu geheel duidelijk. Ik ga je melding doorsturen naar de regio met de vraag hier aandacht aan te besteden. Ik kan me namelijk voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt. Ik ga er dan ook vanuit dat je naar aanleiding van je melding snel verbetering opmerkt. Excuus voor het ervaren ongemak.

Ik wil je tenslotte bedanken dat je de moeite hebt genomen om dit bij ons kenbaar te maken.

Met vriendelijke groet,
^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door