Klacht: Bus weer eens uitgevallen

Ik wil geen gebruiker worden. op 29 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus 81 naar Gorichichem rond 23.40 viel weer eens uit door onbekende reden waardoor ik en andere mensen moesten wachten op de volgende en laaste bus voor een uur. Ik vind het onbeschoft dat de bus kan uitvallen een paar minuten voordat hij aanwezig hoort te zijn.
Hierdoor kunnen mensen dus geen planning maken als ze met de bus moeten reizen. Om 1 uur ’s nachts nog met de bus reizen vind ik overdreven.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de bussen optijd komen en niet uitvallen voor onbekende redenen en een paar minuten voor tijd. Als de bussen toch uitvallen laat mensen dan niet een uur in de kou staan wachten en regel een vervangende bus of lijn.
Ik vind dit erg onbeschoft van de busmaatschappij want dit gebeurd veel vaker dan het zou moeten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 juli 2018 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ik wil geen gebruiker worden,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent.

Ik zal je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke regio. Ik zal verzoeken om aandacht te besteden aan deze situatie. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door