Klacht: bus te vroeg weggereden of niet komen op dagen

op 09 maart 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zaterdag 9 maart zou ik op de bus stappen ik stond er 12;35 en 13;40 zou de bus komen ik heb er gewacht tot 13;50 en geen enkele bus gezien ik ben hier niet blij mee en ben erg boos al eerder is de bus mij voorbij gereden terwijl ik er duidelijk stond

ik wil graag dat hier wat aan gedaan word

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 juli 2015 om 13:18 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva