Klacht: Bus rijdt langs het perron

LucasWerner op 14 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om 13:32 op 14 juni stond d wachten bij station beek-elsloo. Nu was de bus al wat later dan normaal maar daar kan ik me nog in vinden. Vervolgens rijdt de bus gewoon langs ons (we stonden met 3 man te wachten)

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat het opgelost kon worden. Ik zou gewoon graag willen dat de bussen beter kijken bij dit station. Het gebeurt namelijk vaker. En de stopplaats is ook niet duidelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

7 jaren geleden - Hallo LucasWerner, Balen dat de bus jullie voorbij reed. Bij welke halte was dit, wat was je eindhalte en het lijnnummer? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Ja balen inderdaad.. het was halte station, beek, lijn 32. Volgensmij heeft deze bus ook geen eindhalte. Maar dat weet ik niet zeker. Dank voor de reactie!

Arriva

Heeft op 14 juni 2017 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo LucasWerner,

Dank je wel. Ik heb het doorgezet naar de regio zodat het besproken kan worden zodat dit soort incidenten voorkomen kunnen worden.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Bericht van

7 jaren geleden - Hallo LucasWerner, De chauffeur biedt zijn excuses aan. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door