Klacht: Bus kwam niet

Karinnora op 22 december 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lijn 3 in maastricht. Komend uit Wolder en zou om 9.31 stoppen in Aramislaan. Kwartier gewacht. Naar huis gegaan. Geen bus.

Lijn 8 ook in Maasricht richting station valkenburg. Verschijnt niet om 8.01 aan de Bergerweg/vijverdal.
Mijn kleindochter komt week lang te laat op school.

Gewenste Oplossing:

Bus moet komen op tijd volgens nieuwe busboekje

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

8 jaren geleden - Beste Karinnora, Wat balen dat de bussen niet zijn geweest. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor. Je geeft aan dat je kleindochter hierdoor de hele week te laat op school is gekomen. Betekent dit dat het voor deze beide lijnen geldt dat ze de hele week niet zijn komen opdagen? Of gaat het per lijn om verschillende dagen? Graag hoor ik dit nog van je zodat kan worden uitgezocht hoe dit kon gebeuren. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva Nederland

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Lijn 8 komt, vanaf de nieuwe busregeling, geen een keer op tijd bij de halte Bergerweg/Vijverdal en die moet daar s' ochtends zijn om 8.01 richting Valkenburg. De school op 10 minuten afstand van het station begint om 8.35. Mijn kleindochter neemt als oplossing dan de bus lijn 4 richting Valkenburg en omdat die altijd veel te laat arriveert bij halte Terblijterweg neemt ze die.(dus een verlate bus( Hierdoor echter is mijn kleindochter steeds te laat op school gekomen en dat zou niet nodig zijn als de bus lijn 8 om 8.01 arriveert op de halte Bergerweg/Vijverdal.

Bericht van

8 jaren geleden - Bedankt voor de aanvullende informatie, Karinnora. Kan je me alleen nog aangeven hoe laat lijn 8 wel komt? Dus hoeveel te laat de bus aankomt bij de halte waardoor je kleindochter niet gebruik kan maken van deze bus? Dan heb ik voldoende informatie om dit uit te zetten. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, ^PH Webcareteam Arriva Nederland

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Uit bovenstaande is toch duidelijk dat ze niet wacht tot die misschien wel een keer komt. Ze loopt dan naar lijn 4 en weet dus niet of die lijn 8 uiteindelijk wel komt

Bericht van

8 jaren geleden - Ik vroeg het omdat ik zie dat de afgelopen dagen de bus gewoon op tijd is aangekomen bij de halte. Je geeft zelf aan dat je kleindochter nu met lijn 4 gaat, op welke dagen was lijn 8 er dan niet om 8:01? Dan kan ik dit specifiek doorgeven:) Met vriendelijke groet, ^PH Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 januari 2017 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door