Klacht: Bus komt niet opdagen …..

op 13 maart 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Datum 12-3-2018. Buslijn 9 Krabbepolder, tijden 16:39, 17:15, 17:51,
busstation Jacobus Lipsweg.
Door later gemeld te hebben via de servicetelefoon van Arriva komt er geen vervangende bus. Reden: defecte bus kan niet komen en geen vervangende wordt ingeschakeld. U kunt een taxi bellen en de kosten declareren. Lekker makkelijk als je op een industrieterrein geen internetverbinding hebt. Uiteindelijk liftend toch naar het station gekomen.

Wanneer gaat Arriva deze buslijn eindelijk stroomlijnen en verbeteren. Het is al sinds dit jaar 2018 echt droevig.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 maart 2018 om 19:33 geantwoord

Beste Van-der-Zande,

Wat jammer om te lezen dat je moest liften naar het station, omdat lijn 9 niet kwam. Dat is natuurlijk niet fijn.

Een defect aan een bus is helaas niet altijd te voorkomen. Vooral in de spits is dat extra vervelend. De meeste bussen worden dan ingezet om de spitsdrukte op te vangen waardoor er geen extra bussen beschikbaar zijn.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Heeft op 13 maart 2018 om 20:07 geantwoord

De RET heeft het wel beter geregeld, busbanen, met een defecte bus er komt altijd een vervangende. Uw loonsverhoging aan de chauffeurs heeft niet tot betere service geleid. Zwaar onvoldoende. Er zijn meerdere klachten, die ik niet gemeld heb, te veel om op te noemen. Geen bus op een verafgelegen industrieterrein, zoals de Krabbepolder, was wel het toppunt.

Alle klachten die gemeld zijn door Van-der-Zande