Klacht: Bus komt niet opdagen

Anoukwar op 24 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met een aantal mensen stond ik te wachten op bus 21 van 9:38 bij halte Voorstraat Noordwijk op 24 januari 2017. Deze is echter nooit op komen dagen. Dit betekende dat we bijna 20 minuten lang op de volgende hebben moeten wachten, waardoor ik ook de aansluiting met de trein gemist heb.

Gewenste Oplossing:

Het is niet erg als de bus vertraging heeft of niet rijdt, maar dan zou ik het graag van de voren willen weten zodat ik op tijd een alternatief kan zoeken, via 9292 bijvoorbeeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 24 januari 2017 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Ik heb even voor je gekeken. Een dieplader heeft ergens op de route de weg gestremd gehouden, waardoor de bus niet verder kon. Hierdoor liep de vertraging dermate hoog op, dat de rit uiteindelijk is komen te vervallen. Onze excuses voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door