Klacht: Bus komt niet opdagen

Nikky18033 op 09 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Arriva ,
De bus van 10 voor 8 bij het gemeentenhuis in made was niet komen opdagen maar op de 9292 app stond dat die gewoon moest komen ik ben hierdoor telaat op school !!!

Gewenste Oplossing:

Geef het van tevoren aan op de app als de bus vervalt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 januari 2017 om 06:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Dat was balen gisterochtend! Ik heb nog even voor je in het systeem gekeken, maar ik kan helaas niet zien waarom deze lijn gisteren rond dat tijdstip niet is op komen dagen. Wel zie ik dat er in de ochtendspits met vertraging is gereden. Helaas is het bij onvoorziene uitval (bv. door motorpech o.i.d.) niet altijd mogelijk om dit tijdig in de app verwerkt te krijgen.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door