Geboden Oplossing:
Beste ElodieNando,
Dank je wel voor de informatie.
Je geeft aan dat je niet tevreden bent over het rijgedrag van één van onze chauffeurs. Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren. Dit vinden wij vervelend en wij bieden je hiervoor onze excuses aan.
Klachten over het rijgedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats.
Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.
Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva