Klacht: Bijna aangereden

ElodieNando op 16 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Buschauffeuse met haar telefoon in der hand!! Niet stoppend bij haaientanden, bijna aangereden!!
Bus 8308, tijd 15:04 , plaats : rotonde Noordendijk Dordrecht

Gewenste Oplossing:

Als zij haar baan kwijtraakt met dit roekeloze rijgedrag

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

6 jaren geleden - Beste ElodieNando, Oei, dat is niet fijn. Heb je voor mij het lijnnummer en de bestemming die op de bus stond? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Lijn 3 , crabbehof, ging richting het centrum Dordrecht. Voor de halte Noordendijk , bij de rotonde, is dit gebeurd.

Bericht van

6 jaren geleden - Beste ElodieNando, Dank je wel. Dit is op 16 juli 2018 gebeurd? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ja klopt, om 15:0315:04 uur

Arriva

Heeft op 17 juli 2018 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ElodieNando,

Dank je wel voor de informatie.

Je geeft aan dat je niet tevreden bent over het rijgedrag van één van onze chauffeurs. Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren. Dit vinden wij vervelend en wij bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het rijgedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door